Seglarbrudar.

2013-06-17 @ 12:24:37
Jag har haft en fin helg. Vi har seglat till Järnäsklubb och det kändes lyxigt att beställa en god middag till båten på kvällen, och jag sov som en stock i akterruffen.
 
Det var skönt, men det är skönt att komma hem också. Igår när vi landade hemma så gungade golvet och det gör det fortfarande. Jag får tacka mina föräldrar för en fin helg, och nu återgåt vi till vardagen.
 
Vi ska få finesök snart, vilket jag verkligen verkligen VERKLIGEN ser fram emot. Mer om det sen. Nu ska jag på jakt efter lunch.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

härligt!

KRAM

2013-06-17 @ 21:52:15
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: