Kreativitet.

2013-06-28 @ 16:24:50
Jag har hälsat på Lynn idag, tagit blodprov, åkt ner på konstnärsshoppen och slutligen handlat på ÅC. Tack Em.
 
Jag har allt som jag behöver nu, men saknar rutin och energi för pysslande och målande. Jag är en skapande person, men det varierar i intensitet och på vilket sätt jag är kreativ. Jag har flera dukar att måla på, många tomma sidor i ritblock att fylla.
 
När Ida var här så såg vi filmen Ghost World och jag blev inspirerad till att göra en dagbok av teckningar. Jag köpte boken idag och den väntar på att fyllas. Det ger mig ro att tänka, och öva upp någon form av teknik. Jag är verkligen usel på att teckna. Som om det skulle stoppa mig! Det är skönt att bara kludda också.
 
Jag måste läsa alla 80+ sidor som jag skrivit i min ungdomsroman för att uppdatera mig själv och kunna återuppta skrivandet, och det kan ta sin lilla tid... Men jag vill så gärna avsluta detta hjärteprojekt, jag älskar mina karaktärer och det faktum att jag faktiskt KAN skriva.
 
Dags att släppa datorn och fatta stompfen.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: