Just nu.

2013-06-06 @ 17:27:39
Idag har jag varit på äventyr. Inget roligt sådant, jag gör helst inte om det. Mer vill jag nog inte säga.
 
Jag och Mary har kommit igång med serietittandet igen. Vi har sett om Rizzoli & Isles S1+S2, kollar på Big Bang Theory och så ser vi Twin Peaks. Vi får se vad som blir vårt nästa offer. Vi håller på med Being Human och jag är inne på S7 av Sabrina Tonårshäxan.
 
Och där emellan läser jag. Just nu Traci Lords bok Nattens barn. Det är lite svårare att koncentrera sig på text men den är så pass lättläst att det fungerar.
 
Ikväll blir det sushi och Twin Peaks, mys. Min kropp är arg på mig, gnäller och gör ont, så då blir det bra med en TV-kväll.
 
Nya äventyr imorgon.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Twin peaks är den enda TV-serie jag sett alla avsnitt av. Den är himla bra den!

2013-06-06 @ 19:13:19
URL: http://silverglittrande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: