Jag skulpterar mitt forna...

2013-06-27 @ 18:16:52
... genom att planera min framtid.
 
 

Bilden är från seglingen förraförra helgen, i vårt krypin i akterruffen. Min älva och jag.
 
Det är sommar. Jag vill ha en fin sommar att se tillbaka på och med lite erfarenhet och medvetenhet i vad jag orkar så tror jag att det kan bli rätt fint. Det är redan fint, med segling och besök av Ida. Igår kunde jag inte sova för att jag var överallt på tillställningar och hotellrum. Fina fantasier som jag tycker att jag borde ha, men kanske inte på natten när jag ska sova för att orka med allting.
 
Hur som helst, vi har haft boendestöd idag och vi tvättade och handlade. Det är skönt att ha det gjort. Dessutom har jag äntligen dragit mig in i duschen och sitter nu i landstingsmjukisar och nattlinne.
 
Ida saknas, men i höst åker vi till Götet!
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Ida Sugarheart

Saknar er med <3<3<3

2013-07-01 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: