Fire walk with me.

2013-06-12 @ 20:43:19
Så. Nu har jag sett sista avsnittet av serien Twin Peaks. Jag har totalt missat den för att jag inte var särskilt gammal när den gick, uppenbarligen. Det här var det underligaste jag någosin sett i en serie, så absurd och onödiga scener, konstiga dialoger, förbannat underlig handling och jag älskade det totalt.
 
Imorgon ska jag på sjukhuset för blodprov samt ta ut mediciner. Jag funderar på att jaga ner min läkare, jag har inte fått någon tid med honom ännu och jag börjar bli rätt less. Jag vill göra medicinjusteringar men det borde ingen göra utan att en läkare får tycka och tänka.
 
Jag har sovit i princip hela dagen. Jag hoppas att det inte blir så imorgon, att jag blir så trött att jag blir oduglig. När jag klev upp på morgonen åt vi bulle och drack kaffe, men min blick var ofokuserad och huvudet sänkt. Jag vill vara en morgonmänniska men kan inte.
 
Kommer säkert drömma mardrömmar om Bob. Hugaligen.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kram

2013-06-15 @ 22:14:31
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Jazzy

Rubriken, är det ett namn från avsnittet, eller hur kom du på den?

2013-06-16 @ 22:53:31
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: