Var?

2013-07-14 @ 15:58:54
Vilken dag är det, vad är klockan, var är jag?
 
Här. nu.
 
Jag lider av insomnia. Jag vågade som vanligt inte kolla på klockan för att det skulle stressa mig, så jag vet inte när jag somnade. Sent måste det ha varit, för jag har nickat till lite hela dagen. Jag måste hitta ett alternativt sömnhjälpmedel, min läkare ska ringa mig till veckan så vi får se om han har ett ess i rockärmen. Det är just insomningen som är det svåra när alla tankar dansar till baktakt.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Hoppas att det finns en lösning på insomningsproblemen! :) Kram

2013-07-14 @ 18:17:59
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: