Micropauser.

2013-07-08 @ 18:32:00
Jag försöker hitta tillbaka till det där trygga, till energier och min spirituella balans. Jag vet att jag har den någonstans.
 
Jag tar medicinerna två timmar innan utsatt tid för att orka mig upp på morgonen. Tro det eller ej, men jag tycker om morgonen  speciellt när det börjar bli mörkt och jag kan se dagen växa. Sitta med kaffe tillsammans med Mary och ta min tid innan det är dags att påbörja alla aktiviteter.
 
Ett av mina favoritminne är att stga upp innan 06.00 och se lucia på morgonen med lussebulle och varm choklad. Vid det laget, när det är lucia, borde jag vara tillvand Leponexen. En av mina stora rädslor är att jag inte kommer få de där timmarna, vara zombifierad fortfaranade
 
Något jag är säker på är att jag träffat rätt person at växa med. Jag älskar dig, Mary. Vår somma kommer att bli fantastisk så länge vi tar micopauser och tar igen oss emellanårt.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: