Insomnia pt2.

2013-07-16 @ 13:56:38
Jag låg och kämpade i timtal och bad om att jag skulle få somna. Jag gick upp och tog en extra tablett. Åter till sängen där jag vred och vände mig så rusade huvudet och jag gjorde varje avslappningsövning jag kände till. Ångesten var för hög, det gick bara inte att somna. Jag måste ta upp detta med min läkare (som inte ringt än). Risken är att jag blir tokig om jag inte får sova.
 
Idag blir inte mycket gjort. Jag väntar bara på att få återvända till sängen, göra om och göra rätt. Jag behöver sova mer än något annat just nu.
 
Jag känner mig lite deppig. Det kan mycket väl handla om att jag inte tagit hand om mina sårbarheter. Jag ska dra filten över mig och se Disney-filmer.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Hoppas att du får sova snarast! Kram

2013-07-16 @ 17:59:42
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: