Dagens mål.

2013-07-04 @ 12:37:49
Dagens mål var att stiga upp klockan nio - seger! Och jag gick inte tillbaka till sängen heller. Det känns som att jag slåss mot mina tabletter angående sömnen. Jag tror inte att någon som inte prövat Leponex vet vad jag pratar om.
 
Boendestödet kommer om en stund. Vi har redan börjat, sorterat kläder och burit sopor. En dag kommer vi inte behöva boendestödet, men just nu känns det som det vettigaste.
 
Senare ska vi handla. Jag avskyr det, precis som alla andra, men det är skönt att komma hem och ha hela helgen täckt rent matmässigt.
 
Lyckan vänder. Jag har hittat en bok som jag faktiskt kan läsa trots dimsyn och trötthet. Det känns som en vinst. Jag älskar böcker, språk och handling. Den bok jag läste sist har jag lagt av med trots att jag kämpat mig genom halsva. Shutter Island, jag kan se filmen istället...
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kram

2013-07-05 @ 22:04:39
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: