Är det värt?

2013-07-17 @ 16:20:49
Jag släpade iväg mig själv och tog Leponex-provet. Maria följde med, sedan tog vi en glass. Vi var båda jättetrötta, det är dags för mig att utmana mig själv mer genom att stiga upp tidigare. Det är först mot kvällen som jag piggnar till och det är så snedvridet. Jag försöker att inte vända på dygnet. Jag lägger mig mellan 21 och 23 men blir sömnlös ändå och det värsta är när jag bara vrider och vänder mig med tankar som kröver att bli tänkta. Det är rena cirkusen i mitt huvud på nätterna.
 
Är Leponex värt det?
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag vet inte om det är värt.
Jag hoppas att du får känna dig utvilad någon gång.
Kram

2013-07-18 @ 03:32:00
URL: http://www.wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: