VAKNA!

2013-01-10 @ 09:50:11
Sara. VAKNA! Nu på momangen. Fram med dammsugaren. Jag måste hinna snygga till innan Mary och Patie kommer.
 
Jag har sugit i mig en kopp kaffe och lyssnar just nu på Life med Devin Townsend. Det är en riktig pepplåt.
 
Idag är dagen då jag träffar min terapeut för sista gången, tillsammans med enhetschefen. Jag är lite nervös, men jag vet att han gjort ett snedsteg som man inte kan ursäkta och de verkar inställda på att jag ska få en ny KANS. Så långt är jag med dem, jag behöver individualterapi.
 
Mischa står här bredvid och mjölktrampar på kudden. Han verkar inte få nog, kurrar högt och har det mysigt. Tänk om man var en hund, eller katt. Vilket underbart liv.
 
Bäst att jag tar det lugnt med kaffet. Det kan slå över i att jag blir speedad med ångest. Lagom mängd koffein får det bli.
 
Dags att bli praktisk. Dammsugaren väntar.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: My

Ha en fin dag!

2013-01-10 @ 12:21:54
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: