Till mina stammisar.

2013-01-05 @ 19:40:08
Ja precis, just du som kommenterar rätt ofta. Jag skulle kunna namedroppa er, jag har försökt, men jag skulle säkert glömma någon. Men nu pratar jag direkt till dig. Det är hemskt roligt att få kommentarer, det känns som att du följer mig igenom det svåra, det tråkiga, det lätta och det roliga. Du är deltagande, konstruktiv och peppar mig hela vägen. Det gör väldigt mycket för mig, även om jag inte träffat dig eller ens sett en bild. Om du känner för det så är det bara att slänga iväg en vänansökan på facebook eller bilddagboken så kanske jag får lära känna dig också.
 
 
Insert photo here.
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

Skicka länk till din Facebook? :)

2013-01-05 @ 23:40:04
Postat av: Lina

Nu vet jag ju inte om jag var inräknad i den skaran, jag är väl inte den flitigaste kommentatorn... ;) Men jag följer din blog och besöker den så gott som dagligen så en "stammis" kan man nog säga att jag är! ;) Om du är intresserad av en FB-vänskap så kasta gärna iväg en förfrågan, jag hade gjort det om jag bara hade haft ditt fulla namn (vill inte luska i det även om det kanske till o med står någonstans här på sidan). Skicka ett mail med ditt namn eller sök på min mailadress på FB! :)

2013-01-06 @ 10:14:32
Postat av: Lina

Upptäckte att en sökning på Saari funkade fint så jag skickade en, sen gör du som du vill om du vill acceptera! No hard feelings if u don´t!! :)

2013-01-06 @ 10:17:14
Postat av: Lovis

Åh, jag läser men kommenterar nästan aldrig. Förlåt! Ska skärpa mig!

2013-01-06 @ 19:10:34
Postat av: Jenny/En kopp kaffe

Kollar din blogg flera gånger om dagen och du har mycket vettigt att komma med samt ett språk som är behagligt att läsa och målande. Jag är stammis, definitivt.

2013-01-07 @ 02:00:29
Postat av: isotingeling

Will do! Även om jag nästan aldrig kommenterar, tror vi har gemensamma vänner dessutom.

2013-01-07 @ 02:24:20
URL: http://coffincutie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: