Snart har vi ett riktigt badrum!

2013-01-31 @ 11:18:34
Nu håller de på att bära in badkaret, en ny toalett och ett tvättställ. Jag har stängt in mig i vardagsrummet med djuren. Ingen gillar den lösningen, men det måste tyvärr vara så idag.
 
Jag är hemskt trött. Sov oroligt, väcktes av mardrömmar. Jag börjar blir less på det här nu.
 
Väntar på boendestöder, jag måste sortera smink, hårprodukter, hudprodukter, allt det där. Jag skulle behöva handla lite men jag orkar inte. Jag är hemskt trött idag helt enkelt. Men jag måste ju hämta ut mediciner... Theralenet som jag tog igår måste ha gjort mig slö, bakis. Det blir helt enkelt lugnt idag.
 
Nu har arbetarna gått på lunch och jag ska låta djuren få springa fritt. Klä på mig, sätta upp håret, fräscha upp mig.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: