Sju blir fyra.

2013-01-09 @ 16:53:14
Varning: Gnäll.
 
Jag har sjukt ont i ryggen. Jag antar att min rygg är svag, eller att den med andra ord utsätts för saker den inte orkar. Jag är livrädd att få ryggskott. Jag har gått för mycket, jobbat för hårt i hemmet. Nu tvättar jag och mellan maskinerna ligger jag på soffan och ber ryggen att ta det lugnt. Jag ska dra fram spikmattan till min stackars rygg.
 
Jag lyckades med tricket att förvandla sju tvättar till fyra. Det är väldigt tungt att bära men jag vill bara få det gjort. Everyday glamour, det är detta, att tvätta.
 
Nu ska jag slötitta på Dr Phil och kurera ryggen.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: My

Sköt om dig!

2013-01-09 @ 17:14:09
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: Lovas

Att gå är det bästa för ryggen, särskilt vid ryggskott och för att förebygga! Det sämsta är att sitta och ligga länge, och att lyfta fel. Låter som om tvätten var tung? Försök tänka på hur du lyfter, rakt och med böjda knän :)

Hälsn lagerarbetaren :)

2013-01-10 @ 08:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: