Personligt ombud.

2013-01-04 @ 12:35:15
Mitt personliga ombud har varit här idag och vi lärde känna varandra lite bättre samtidigt som vi gick igenom papper. Försäkringskassan är förjävliga, jag hatar dem. Nu ska vi se till så att jag får bostadstillägg i alla fall... Men jag förstår inte varför de vill ha siffror som de skapat. Det vill säga, jag ska ange hur mycket pengar jag fått av dem och sedan lägga på skatten. Det är väldigt förvirrande.
 
Jag ska till Lynn snart, stackarn har en öroninfektion. Det blir fint med lite chill och kaffe hos henne. Ett av mina nyårslöften är just att börja besöka vänner och inte bara bjuda in dem hem. Jag har så dåligt samvete för att det är så många som jag borde ha hälsat på.
 
Bäst att börja ta mig iväg.... men först...
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: