Naken.

2013-01-14 @ 15:03:14
Min framtida fru är utskriven officiellt. Åh så underbart.
 
Nu får vi försöka hitta tillbaka till det där ljusgrå och rutiner, hålla vårt nyårslöfte om att besöka fler vänner men ta en sak i taget. Idag hade vi boendestöd, vi har jobbat på hårt men Mary blev speedad av att ha så mycket att göra. Därför sa vi stopp, och boendestödet kunde gå. Mary har slängt och sorterat kläder, jag har plockat, tagit ner julgranen med allt vad det inneburit. Jag har också plockat in glasdörrarna till vardagsrummet vilket är lika med att jag har sjukt ont i ryggen och stinker svett efter ansträngningen. Golven kan jag ta sen...
 
Jag läser Saknta Psyko av Johan Theorin och tar det lugnt. På sätt och vis sitter jag och väntar in ångesten, den där som jag har varje dag. Delar av den finns i mig och jag förstår att ju mer syre jag ger den, ju mer jag tänker på den och tar den för given, så kommer den infinna sig i sin fulla storlek om ett litet tag. Men vad händer om jag bara bestämmer mig för att vara i nuet och kväva tankarna som utvecklas till kroppslig ångest? Jag kommer inte dö, kommer inte få en stroke, kommer inte sluta andas. Det borde jag veta vid det här laget. Nu har jag i alla fall en person som kan bekräfta att jag finns här och nu och jag har lovat henne att inte gå omkring och smyga med min ångest utan att berätta när den blommar ut. Det är någonting jag alltid gjort - gömt det och lidit i tystnad. Men vad händer om jag öppnar på locket och släpper in någon? Jag kan inte förstå att det tagit mig så länge att våga vara totalt naken framför en person.
 
 
 
 
 
I wake up in the morning
Put on my face
The one that's gonna get me
Through another day
Doesn't really matter
How I feel inside
'Cause life is like a game sometimes

But then you came around me
The walls just disappeared
Nothing to surround me
And keep me from my fears
I'm unprotected
See how I've opened up
Oh, you've made me trust

Because I've never felt like this before
I'm naked
Around you
Does it show?
You see right through me
And I can't hide
I'm naked
Around you
And it feels so right

I'm trying to remember
Why I was afraid
To be myself and let the
Covers fall away
I guess I never had someone like you
To help me, to help me fit
In my skin

I never felt like this before
I'm naked
Around you
Does it show?
You see right through me
And I can't hide
I'm naked
Around you
And it feels so right
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Elin

den boken har jag också läst :D
den är bra!

2013-01-14 @ 15:16:52
URL: http://soclose.blogg.se/
Postat av: Dennisdep


Женские часы купить в Украине в интернет-магазине с доставкой наложкой

http://xn----8sbwhzpef4b3bg.xn--j1amh/img/m/65-manufacturer_default.jpg

2017-02-15 @ 17:19:56
URL: http://xn----8sbwhzpef4b3bg.xn--j1amh/
Postat av: AlfredoTounk

Тамада на свадьбув Симферополе
довольные гости.
Профессионалный ведущий в Симферополе

2017-02-17 @ 11:06:43
URL: http://www.xn----ctbgdqgiq9aza0e3a.xn--p1ai
Postat av: Patrickvef

m sbobet com

บริการดีมากครับ พนักงานพูดสุภาพมากๆ ประทับใจมากครับ ไม่เคยคิดจะเปลี่ยนเว็ปเลย มีปัญหาโทรได้ตลอด 24 ชั่วโมง ใช้บริการกับ sbobet7x มาได้สักพัก ไม่มีปัญหาอะไร โปรโมชั่นก็ได้จริง ขอบคุณมากครับ บริการดีครับ ทำรายการอะไรต่าง ๆ ก็รวดเร็ว ขอให้บริการดี ๆ แบบนี้ตลอดไปนะครับ
พนันบอล
ประทับใจการฝากถอน บริการได้เร็วดี แม้จะเป็นช่วงเย็นๆ เห็นบอกว่าคนทำรายการเยอะก็ยังรอไม่เกิน 5 นาทีใช้บริการออนไลน์ผ่านหน้าเว็บไซต์ ทั้ง สมัครสมาชิก ฝากเงิน ถอนเงิน สะดวกดี ดีตรงไม่ต้องพูดคุยกับคน ผมชอบมาก มาสมัครแรกๆ ตอนแรกนึกว่าบบริการไม่ดี ไปไงไปมาบริการดีโครตครับ สอนผมตั้งแต่เล่นไม่เป็นและแทงบอลได้จนรวยทุกวันนี้

ผลบอลมีเสียง

อัพเดตผลบอลสดๆ ทันเวลาทุกวัน ทุกลีก ไม่ต้องรอนานเหมือนเว็บอื่น มาตรฐานสากล
ดูบอลสด ดูบอลออนไลน์ ดูบอล warp football ลิ้งดูบอล warpfootball บอลสด บอลออนไลน์ ลิงค์ดูบอล ดบอลสด ดูบอลสด youtube ดูบอล ออนไลน์ ดูบอลออนไลน์ cth ดูฟุตบอลออนไลน์ ดูบอลออนไล preview football ลิ้งดูบอลสด ฟุตบอลออนไลน์ wrap football ลิ้งค์ดูบอลสด วาปฟุตบอล link ดูบอล ดูฟุตบอลสด ดูบอลผ่านเน็ต ถ่ายทอดสด ถ่ายทอดสดบอล ดูบอลสดออนไลน์ เว็บดูบอล ดูบอลสด วันนี้ ดูบอลออนไลน์ hd ดูบอลสด youtube มือถือ fดูบอลสด ดูบอลไทย วาร์ปฟุตบอล ดูบอลออนไลน์ฟรี ถ่ายทอดสดฟุตบอล วาปบอล ลิงดูบอล ดู บอล สด ดูบอล cth ดูบอลสด cth ลิ้งค์ดูบอล wap football fดูบอลออนไลน์

ดูบอลสดไทย

2017-04-01 @ 03:30:50
Postat av: Manuellic

Недавний, нынешний сервис по оказанию услуг электронной регистрации юридических лиц, ИП,
а также же внесение изменений в любой точке России


регистрация ип ооо онлайн

заполнить заявление на регистрацию ооо онлайн бесплатно

регистрация ооо бланк

регистрация ооо счет

регистрация ооо усн

регистрация ооо в году онлайн

регистрация ооо уставной капитал

заявление на регистрацию ооо онлайн



регистрация ооо без нотариуса

внести изменения в устав

электронно цифровая подпись

регистрация ооо

регистрация ооо без визита

регистрация ооо без нотариуса

Postat av: GeraldVog

Питомник кошек породы мейн кун Miraleks*BY, Минск, Беларусь


http://miraleks.by - мейн кун купить минск

http://miraleks.by - сколько стоит котенок мейн куна в минске

http://miraleks.by - мейн кун купить минск

http://miraleks.by - мейн кун минск


сколько стоит котенок мейн куна в минске
купить котенка мейн кун в минске
мейн кун купить минск
питомники мейн кунов в минске
котята мейн кун в дар в минске


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: