Måste-läsas-blogg.

2013-01-09 @ 19:14:32
 
 
Det är sällan som jag skriver ett inlägg om någon annans blogginlägg, men jag känner att jag måste tipsa er alla om Malin Frimodigs senaste ---> bloggpost <---
 
Malin lämnar mig mållös. Jag har alltid sett en sådan enormt styrka i henne från första gången jag såg henne, men jag vet faktiskt inte om hon förstod sig på den då. Man måste förstå sig på styrkan för att kunna använda den rätt. Och nu slår hon omkull mig med sina ord, med sin ärlighet men framför allt med sin energi. Den där energin som driver henne framåt, den där energin alla har någonstans. I sitt senaste blogginlägg skriver hon om alla saker som hon inte längre skäms för och jag blir genuint glad, fast jag står kvar i skammen medan hon tagit ett kliv rakt in i solen. Jag ska också göra det. Jag har fallit offer för mig själv och för andra, men att vara ett offer måste inte vara skambelagt. Vi är ju alla offer för vad livet har att bjuda på, hur det än sätt ut.
 
Hur som helst så föreslår jag att ni följer hennes blogg, inte bara för att hon är min vän utan för att hennes ord har mer substans än många andra bloggar.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså! Varför kallar du henne alltid Malin Frimodig och aldrig bara Malin? Tilltalar du henne så också?
Löjlig sak att störa sig på jag vet , menja, ni känner väl ändå varandra?

Svar: En inte helt konstig fråga. Hon är ju Malin för mig, men jag har två Malin i mitt liv. Malin CrazyGirl och Malin Frimodig. När jag skriver så är det mest för att inte förvirra de som läser. Dessutom vill jag att googla ska kunna hitta mig och Malin Frimodig.
Saari

2013-01-10 @ 13:33:55
Postat av: Anonym

Jag förstår, tack för svaret på min lite löjliga fråga.
Hoppas du får sova gott!

2013-01-10 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: