Dagen börjar här.

2013-01-07 @ 10:54:39
Det är så mycket som händer i mitt huvud, ni anar inte. Jag har obehagliga kroppssensationer, känner mig stressad, rädd, tillräckligt stark för att gå i bitar. Låt det inte bli så.
 
Jag steg upp för en timma sedan. Sovmorgon. Mina grupper och min terapi har inte börjat ännu, så jag sover ganska mycket. Drömmer och glömmer. Gömmer mig. Jag ringde en kompis igår som jag inte träffat på ett tag, hon svarade inte och jag insåg att jag ändå bara ville vara själv i min bubbla. Sitta och teckna, slänga ett öga på TV:n.
 
Den här morgonen steg jag upp och kände mig tung i sinnet, tung i kroppen. Jag tänker dra på musik på maxvolym och städa innan boendestödet kommer så att vi kan sitta med en kopp kaffe och prata istället. Jag behöver prata av mig.
 
Dags att ta sig ur pyjamasen och gå ut med Puffen. Dagen börjar här.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: