Tidig morgon.

2013-02-27 @ 08:55:28
Öppnade ögonen klockan 01. För tidigt. Somnade om och vaknade. Upprepade detta fram till 06. Det är inte så konstigt att jag inte kan sova riktigt, när jag sovit minst 15 timmar per dag sedan i fredags, med powernaps inkluderat.
 
Det hade varit okej om jag inte var så skakig. Skaket kommer antagligen från injektionen som går ur kroppen. Jag kan inte somna om, så jag har druckit kaffe, diskat, försökt sova igen, borstat tänderna, sminkat mig och väntar på att nya hyresrätter ska komma ut på Bostaden. Väntar på att Maty ska vakna. På boendestödet och att dagen ska börja.
 
Egentligen behöver jag gå till ÅC, men jag är helt slut i kroppen. Promenaden skulle göra mig gott, det är jag säker på, men jag vet inte om jag skulle orka dit OCH tillbaka. Fem dagars sängläge har verkligen gjort mig klen, det är som att musklerna åt upp sig själva och kvar är en skakig kreatur som tycker att det är jobbigt att stå upp och borsta tänderna. Kanske ska jag satsa på en kortare promenad och försöka hitta igen mina muskler.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: