Seg.

2013-02-20 @ 12:20:20
Jag är hemskt trött, nedsegad av Theralen. Torr i munnen, sluddrar. Ibland är det bara så.
 
Mitt boendestöd kom idag men jag började städa innan hon kom. Det är en bra strategi faktiskt. Jag hade inget speciellt för mig så jag påbörjade arbetet. Jag har släpat ut två säckar med kasserade kläder, sänglakan och diverse skräp. Frigörande. Dammsugit det värsta trots tunga ögonlock.
 
Dessa tunga ögonlock ska få vila ett tag tror jag minsann. Jag gillar inte Theralen, för även om jag blir trött och seg så har jag fortfarande nattliga uppvaknanden. Vid 01-tiden var jag uppe och skakade av mig en mardröm och tog en lugnande tablett. Det var vidrigt. Jag vet inte var allt kommer ifrån.
 
Väntar hem min babydoll. Äntligen kan den vardagliga vardagen få ta plats. Nästa vecka ska jag börja med gruppterapierna igen hade jag tänkt. Tills dess tänker jag bara vara.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: