PMS!

2013-02-21 @ 17:04:59
 
 
Patie kom hit vid lunchtid och så också boendestödet, så vi stökade undan lite innan vi bjöd Patie på den bästa kladdkakan någonsin! Vi kunde ju inte fira hennes födelsedag när den var aktuell så att säga, så det blev lite på efterkälken. Hon fick Lady GaGa:s musik-DVD Monster Ball Tour och jag inväntar en beställning som komplement till presenten. Fundera på den du, Patrice!
 
Vi har kluddat och ritat, nu steker Mary köttbullar och jag känner att jag kan vara som jag vill. Det är det fina med PMS. Lär bli mer aktivitet i vår blogg framöver, som du gärna får följa också.
 
Mardrömmar igen inatt. Jag vet inte vad som är fel på mig. Det måste vara något tungt mitt undermedvetna går igenom. Jag är trött jämt och när jag sover så är det rätt dålig kvalitét.
 
Maten är klar, dags att gå till bords!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Patrice

Jag funderar och funderar...

2013-02-22 @ 13:05:19
URL: http://patricesalminen.blogg.se
Postat av: krisse

Den ser god ut :-)

2013-02-24 @ 03:29:33
URL: http://www.krissse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: