Ny hobby.

2013-02-19 @ 18:32:59
Gamla hobbys: Musicera, skriva, måla/teckna, sova, slurka en white russian på dansgolvet, sova igen, sluka information, läsa böcker, samla på musik-DVD:er.
Ny hobby: Bada.
 
Med radion på där det strömmar ur stimuli så badar jag i hett vatten med bubblor, sköljer av mig och känner mig mysig, men ikväll slöt sig kalla händer runt min hals och jag flydde hals över huvud ut ur badrummet. Mer i låsta bloggen.
 
Jag tycker om att vara själv, men inte ensam. Nu är jag varken själv eller ensam på grund av den jävla strålkastaren. Skriver texter till min läkare. Missade visst mötet med min nya psykolog idag. Läser tre sidor ut boken. Jag längtar efter Mary. Imorgon kommer hon hem! Och på torsdag har vi PMS. Det blir lite extra speciellt eftersom P fyllt år men vi varit för slutenvårdade för att kunna fira henne. Så... Det blir kul!
 
Dags för ännu en hobby: Se Vänner.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: