Mitt hjärta är hemma.

2013-02-20 @ 18:27:40
Jag är så glad att Mary är hemma nu. Utskriven. Hemma på riktigt. Min kvinna, min stora kärlek. Ah, jag är lyckligt lottad ändå som får känna känslor som dessa. Att älska högt.
 
Malin har varit här en sväng. Det är bara så synd att hon är allergisk mot päls och vi har ett päls-zoo hemma. Det kändes så underbart att lyssna på fruktansvärda anekdoter och skratta åt dem.
 
Nu ska jag göra en god kopp kaffe åt oss och sjunka ner i soffan. Imorgon har vi PMS!
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

<3

2013-02-20 @ 18:40:47
URL: http://janemary.blogg.se
Postat av: Charlie



Underbart att du mår bättre:) Du är en inspiration till skillnad från andra "dåligt mående"bloggar.
Jag har också kommit en bit på vägen. Är Bipolär typ 1 men levde en feldiagnostisering(borderline)i 7 år och aldrig har jag blivit så dåligt bemött eller mått så dåligt.
Boven i dramat var zoloft med 350mg per dag . maxdos är på 200mg.efter jag hade slutat m dom försvann alla svängningarna och det impulsiva aggressiva självskadebeteendet.
då blev det en bipolär utredning och det ändrade mitt liv.inte helt, men lite bättre är det nog.
innan zoloft var jag som vilken svensson som helst. arbetade som undersköterska på en kirurgavdelning.

(du behöver inte svara, ville bara ge lite feedback eftersom jag har läst din blogg länge och inte kommenterat förut.
och om texten är rörig så är det pga seroquel depot hangover.)

ta hand om dig,

Charlie.

2013-02-21 @ 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: