En fri kvinna.

2013-02-18 @ 14:24:00
Idag har jag träffat min läkare. Han tyckte att jag "bäddat" bra för en utskrivning och litar på att jag tar kontakt om det blir jobbigt. Klart det kommer bli jobbigt, men jag tar det då. Men jag har mat i frysen, boendestöd imorgon, ett hyfsat städat hem och katterna. Jag längtar till onsdag, som jag längtar...
 
Jag är fortfarande lite knäpp, men det är inte akutdåligt.
 
Recept har hämtats ut, allt är klart. Jag har just diskat. Så skönt, du kan aldrig ana. Eller så kan du det, vad vet jag. Hur som helst så ska jag ta det lugnt nu.
 
Tack trean för att ni varit så fina mot mig, och tack till Dig som hjälpt mig genom allt detta. Nu är det upp till bevis för mig. Jag önskar att jag var hälften så bra vän som mina vänner är mot mig.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Patrice

Jag hoppas att allt går bra nu!
//P

2013-02-18 @ 14:53:48
URL: http://patricesalminen.blogg.se
Postat av: krisse

Jag hoppas det kommer gå riktigt bra för dig nu.

2013-02-18 @ 18:11:22
URL: http://www.krissse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: