Luft.

2013-12-16 @ 19:31:20
Hej och hå. Vardagen är igång och vi har städat upp här, samt haft besök av trevliga människor. Jag har faktiskt torkat golvet också.
 
Jag är trött i huvudet, ser på TV-program som man bara kan glida igenom. Imorgon kommer arbetsterapeuten jag har kontakt med kommer för att utvärdera hur det gått med kedjetäcket, och jag vill så gärna ha kvar det! Kedjetäcket har magiska krafter tror jag. Man vilar så skönt under det.
 
Sedan ska vi tvätta och handla. Puh. Hoppas att jag orkar.
 
Nä, jag har egentligen inget mer att säga. Allt är bara... luft. Jag vill inte gå in på saker och då blir det bara ord. Och vad är ord värda när de är tomma?
 
Så jag slutar nu.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

Kedjetäcke är awesome! :D

2013-12-17 @ 09:43:17
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: