Juldagsbestyr.

2013-12-25 @ 22:38:25
Jag sov mycket på morgonsidan, jag var så hemskt trött. Jag gick upp och försökte se en film med brorsan och pappa men jag var för trött. Det blev sängen igen.
 
Under eftermiddagen var vi hos mormor på fika. Hon är så söt, min lilla mormor. Hon hade god lust att stjäla Puffen, han har verkligen en vän i min mormor. Han charmar alla, den söta lilla irriterande saken.
 
Vi kom hem och såg Askungen, sedan blev det matbestyr och efter det har vi spelat spel. Mycket samvaro och spelen krävde mycket koncentration. Jag blev lite förvånad att min medicinstinna hjärna ändå fungerade när vi spelade Alias. Jag och brorsan vann över mamma och pappa.
 
Mitt hjärta värker efter Mary, när jag kommer till Umeå igenså lär jag flytta in på sjukhuset tills hon är friskare. Tänk att man kan sakna någon så mycket!
 
Nu ska jag lägga mig och läsa, sedan sova. Imorgon hoppas jag på att påbörja en match schack med pappa. Jag har inga planer alls utöver det och tänker ta sovmorgon (så länge Puffen tillåter).
 
God natt.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

kram

2013-12-26 @ 12:11:10
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: