Another christmas.

2013-12-23 @ 12:23:38
Det är svårt att hitta ord när det blir såhär. Saker blir aldrig som man tänkt. Jo, jag är ganska ledsen men jag accepterar det, jag måste göra det.
 
Jag sitter och väntar på boendestödet. Jag håller på att plocka, har dammsugit och duschat redan. Det finns så mycket som måste göras innan mamma kommer och hämtar mig i eftermiddag.
 
Jag känner mig ensam, men när familjen samlas och min bror anländer ikväll så kommer jag i alla fall ha dem. Även om det blir ännu en jul utan min Mary så har jag i alla fall resten av familjen som jag vet älskar mig. Jag har den turen ändå.
 
Drömmar spricker som såpbubblor och jag undrar var jag egentligen är på väg. Håret doftar i alla fall Lush och jag ska packa ihop alla mina julklappar snart, utom de som är till Mary. Vi får fira en egen jul sen helt enkelt. Det måste inte ske just den 24:e. Vi har all tid i världen på oss.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

styrkekramar <3

2013-12-25 @ 11:36:51
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: