Vakna!

2013-08-16 @ 17:32:35
Varför ringer väckarklockan?
 
Jag snoozar tills det knackar på dörren. Jag minns inte att jag gick upp och öppnade, men uppenbarligen gjorde jag det för i soffan vaknade jag till lite och satt med en trevlig kvinna som är arbetsterapeut. Vi diskuterade kedjetäcke, någonting som både jag och Mary är i behov av. Jag ska fylla i några papper om min sömn och var jag gör på dagarna och så ska jag få testa vilken tyngd som vore bäst för mig.
 
Jag la mig igen när hon gått. Det har inte varit en bra dag, men jag hoppas kunna vända på det. Jag cyklade till ÅC för att hämta upp mina mediciner, men jag hade inte mitt kort med mig så jag fick låta ett recept ligga. Jag gick på ICA, köpte läsk och sånt för det lilla jag hade i kontanter. När jag gick därifrån kom jag på att jag inte har någon aning om var min cykelnyckel var. Jag gick till cykeln och den var låst, med nyckeln i låset. Herregud, vilken tur den här idioten hade ändå.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: