Uppföljning(?)

2013-04-05 @ 09:57:08
Jag är så förvirrad. I min kalender står det "Uppföljning 11.00". Allt jag kan tänka på är Premium, ett hälsoprogram som jag är med i. Jag antar att jag får åka dit och se om det var där jag skulle vara. Jag är lite lur på att det kan vara på EBC också. Jag vet inte, så jag gissar.
 
Jag ska träffa Mary idag och dricka kaffe med Em efter det. Har gjort mig fin, dragit en borste genom håret och sminkat mig, tagit på mig parfym, kjol och en enkel top. Det är ju fredag. Sorgligt nog ska jag spendera kvällen med att se Postkodmiljonären och Let's Dance, men det kunde ju varit värre. Eller?
 
Hur som helst så måste jag snart börja pallra mig iväg. Kom ihåg: Marys linser. Kom ihåg, kom ihåg.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: