Sengångare.

2013-04-19 @ 10:51:44
De senaste nätterna har jag sovit väldigt bra, sluppit oönskade uppvaknanden. Drömmarna är fortfarande bisarra men det gör ingenting. De är spännande, när jag vaknar försöker jag somna om en stund för att avsluta drömmarna.
 
Idag kommer Mary hem en sväng och på eftermiddagen kommer mitt personliga ombud. Det känns alldeles lagom. Egentligen hade jag hoppats på att mina nya glasögon skulle komma idag men det verkar som att det blir nästa vecka. De är ganska tuffa faktiskt, jag känner mig lite modig som valde dem. Detsamma gäller solglasögonen. Men framför allt blir det skönt att kunna SE ordentligt. Min syn har blivit sämre, kanske blir jag blind tillslut?
 
Jag har promenerat Puffen och han är långsammare än en sengångare. Jag undrar vad han tänker när han bara stannar upp och stirrar ut i tomma intet. Men det är hans promenad, han måste få läsa tidningen och ta sin tid. Det är ju hela poängen.
 
Nu sitter både jag och Puffen på spänn och hoppas att nästa person som smäller i ytterdörren är Mary.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

härligt att du sover bra =)

2013-04-19 @ 11:20:45
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: