Så trött.

2013-04-18 @ 19:53:52
Ikväll blir en lugn kväll med tända ljus, Lana Del Rey och bokläsande. Sitter och skriver i min dagbok, försöker kanalisera mina tankar och dagens händelser. Det regnar, det är mysigt så länge man är inomhus åtminstone. Det var inte kul att gå ut med Puffen i eftermiddags. Jag hoppas att det är över när vi går sista promenaden.
 
Imorgon kommer jag klistra fast mig själv på Mary, jag är så svältfödd på hennes närhet.
 
Jag samlar mig. Jag känner mig underligt fokuserad och har ett egendomligt lugn. Efter avspisningen på dagens läkarsamtal så har jag mest suckat, jag orkar inte argumentera med de som inte förstår. De erbjuder svävande löften om uppföljning och ingenting blir gjort. Klipp dig och skaffa ett jobb, och du borde gjort det igår.
 
Jag blir bara så trött.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: