Ovettigt.

2013-04-20 @ 19:56:07
Mary mådde inte så bra idag så hon kom inte hem som planerat. Det var trist men det är inte så mycket att göra åt saken. Nya tag imorgon för oss båda, då ska vi scrapbooka och jag ska försöka teckna lite.
 
För det har blivit väldigt lite av allt nu. Jag läser visserligen en del, men jag har inte målat i akryl på evigheter och mina fingrar saknar gitarrsträngarna. Jag skriver inte ens särskilt mycket. Saker kommer ivägen helt enkelt, fast jag vet ju att jag mår bra av alla mina hobbys. Det är bara det där med ork och inspiration och tid... Något att arbeta på.
 
På tal om arbete så bör jag vara frisk nog att åka på mina grupper till veckan. På onsdag börjar jag. Jag ser fram emot det.
 
Pendlar mellan att läsa, se TV och kika på datorn. Inte riktigt fokuserad. Det kommer ingenting vettigt ur mig så jag slutar nu.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: