Man-cold.

2013-04-08 @ 20:13:07
Imorgon ska jag ringa den som blivit min läkares "sekreterare", min läkare trivs bäst med lösningen och tycker att det fungerar med att jag söker honom genom henne. Dels måste jag nog ställa in onsdagens läkarsamtal men behöver förnyade recept, dels är jag allvarligt orolig över vården av min sambo. Jag har hittat någon i vården som visat mig att vi är jämlika som medmänniskor och känner därför att jag kan prata med henne. Hon tar in och lyssnar och nu börjar jag bli frustrerad över situationen som jag finner mig och min sambo i och behöver klara svar.
 
Jag har tagit på mig mitt nattlinne men har leggings och sockar plus tjocksockar och jag fryser fast jag är varm. Hostar och nojjar över saker som jag inte behöver oroa mig över egentligen. Förkyld som en hel karl är jag, fast jag kanske inte ska säga det för det kan alltid bli värre.
 
Nu drar jag filten över mig och ser Pocahontas innan jag går sista svängen med Puffen och sedan lägger i säng mig själv. Tyvärr sover man ju oftast illa när man är sjuk och behöver det som mest, men jag hoppas att natten blir fridfull. Jag får ta ett par Alvedon och preparera näsan (och egentligen också öronen och halsen med andra ord) med nässpray.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Natali Bianca

Hej,
jag vill bara säga att jag har läst din blogg i några år utan att säga nånting men nu vill jag det. Jag älskar dig.
Med kärlek
Natali Bianca

2013-04-09 @ 13:39:52
URL: http://natalibianca.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: