Där hjärtat är.

2013-04-22 @ 19:12:00
Ta en tupplur, vakna plötsligt, ut med Puffen och premiär för mina nya solbrillor, in igen och i sängen ligger Mary och stäcker på sig. Jag lägger mig bredvid, sedan kliver alla tre katter omkring på oss och ser nyfikna ut. Puffen ligger vid fotändan och tuggar på en boll. Katterna kurrar så att det bara dundrar. Mary slumrar till lite och snarkar väldigt tyst. Jag stryker hennes hår och känner att det här är första gången jag är hemma, för hemma är där hjärtat är.
 
Sådana stunder förgyller vardagen.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

härligt! =)

2013-04-23 @ 16:11:37
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: