Ta Stilnoct när du sover.

2012-09-20 @ 18:12:09
Jag hade boendestöd idag, men det blev inte mycket gjort egentligen eftersom dammsugaren vägrade fungera och jag och personen som blev hitskickad hamnade i diskussion. Hon som kom var riktigt trevlig och nyfiken vilket inte gör mig någonting - hellre någon som faktiskt bryr sig än någon som bara kommer för att utföra ett jobb.
 
Vi cyklade till centrum och jag hämtade ut mediciner. Det lät lite lustigt när jag fick Stilnoct och apotekaren sa att jag "tar den när jag sover". Nä, jag tror att jag ska ta den lite tidigare än så.
 
Lynn är här och vi pratar och ser TV. Det är alltid fint att ha henne på besök. Fint sällskap.
 
Jag är så glad över de vänner jag har. De ringer och hör hur jag har det, de skriver över nätet, de finns verkligen där för mig... Och min familj också. Jag ska nog fixa det här.
 
Saknar Mary. Ska försöka ta mig dit imorgon och hälsa på min älskade.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: