Snuspanik.

2012-09-26 @ 18:07:19
 
 
Blev brutalt väckt av mitt boendestöd idag. Jag hade missat att de skulle komma en timme tidigare än vanligt, men det behövde inte göras så mycket egentligen. Det var skönt att bara småprata, dricka kaffe och sedan diska koppen.
 
Målet imorgon är att städa toaletten. Allt annat har jag kontroll över. Jag har väl ungefär 2 timmar med bostödet och då borde jag kunna bära ut allt, skura golv och väggar och sedan sortera smink och slänga slänga slänga. Lägga undan det jag aldrig använder och slänga det som jag aldrig kommer att använda. Förhoppningsvis blir det mindre rörigt.
 
Jag söker fortfarande lägenheter men det är så svårt att få tag i någonting. Vi behöver ett till rum! Det räcker inte med en tvåa längre.
 
Jag har haft besök av både Olivia och Emmelie idag. Vi drack kaffe och tjattrade, kollade in Emmelies horoskop och det var roligt. Vi analyserade henne ordentligt.
 
Jag var inne på min sista snusdosa och paniken kom krypande... Jag är ALDRIG utan snus, jag har aldrig suttit hemma och haft slut. Jag ser helt enkelt till att jag får mina fixar. Då fick jag göra någonting så otrevligt som att gå på macken fast jag inte kände mig helt bra. Jag fick en panikattack vid kassan och blev rädd för att kräkas - som vanligt. Och som vanligt så kräktes jag inte. Ja, jag måste arbeta med mig själv. Min emetofobi (googla om du behöver) slår ut allting. Jag kunde dock skratta åt det på väg hem igen.
 
Snuspaniken är över, jag har en härlig stock i kylen.
 
Nu är det bestämt, Amalia kommer hit på måndag. Det ska bli kul! Om inte Mary kan ta permisar får vi helt enkelt hälsa på henne.
 
Sitter här nyduschad. Ikväll ska jag mysa och dricka varm choklad med grädde.
 
Poetry Slam imorgon. Någon som vill gå med mig?
 
 
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är vacker!

2012-09-26 @ 20:46:06
URL: http://striped.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: