Noll.

2012-09-22 @ 18:59:33
Jag har inte gjort ett jota idag. Jag är trott och förlorar tid. Jag tror mer att det beror på mediciner än dissociation. Jösses. Jag är helt slut.
 
Det var fest här igår. Dunka dunka så att fönstrena skakade, tjo och tjim och jag kände mig som en sur gammal kärring, fast egentligen mest för att jag inte var bjuden, hehe. Men när jag la mig vile jag verkligen sova, och festen var nära att explodera vid det laget. 00.34 stod ett gäng tjejer och bankade på dörren till trapphuset. Vår sovrum ligger precis brevdvid och det här är bara en av flera gånger som jag gått ut och öppnat åt dem. Vad tänker de på? Om de slår på dörren så kommer någon från övervåningen där festen är? Vår lägenhet är den enda på markplanet. Alkohol är lite lätt fördummande.
 
Så, jag har sovit idag och jag vill sova mer. Jag vill egentligen hälsa på Mary, men jag har fullt upp med Puff-promenader och annat som tar ut sin rätt. Egentligen är det inte det som är jobbigt, det jobbiga är hur det känns i mig.
 
Nu mörknar det ute. Då tänder jag lite levande ljus.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: