Malin...

2012-09-19 @ 19:04:14

 
 
Hemma hos Malin, där jag varit flera gånger. Där vi skrattat och gråtit, piercat, druckit tequila och bara unnat oss gott att äta, kyssts och sett på SATC till förbannelse. Varje gång jag var där såg vi Girl, Interrupted. Jag känner väggarna och det svider att jag aldrig får komma hem till Malin igen, att det är någon annans lägenhet nu, att Malin är bortsopad. I videon visar hon en bild på oss som jag också har här hemma, och en bild på Mary och Mariesan. Det var tänkt att vi skulle göra en roadtrip upp till Malin men det hanns inte med... Jag önskar verkligen att Mary och Mariesan skulle få uppleva Malins positiva galenskaper. Vi har haft så kul tillsammans.
 
Det värker i hjärtat, ändå tvingar jag mig själv att se på videoklipp som Malin lagt upp. Jag antar att det är mitt enda sätt att hålla henne lite levande, att få höra hennes underbara röst.
 
Vi var speciella. Av en annan art. Jag är så vilsen, Malin. Kom tillbaka och ställ allt tillrätta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

så jag saknar henne

2012-09-24 @ 11:02:16
URL: http://janemary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: