Lång-perm.

2012-09-01 @ 19:36:10
 
 
Som ni ser på bilden så har jag uppgraderat mig från att inte få ha någonting alls i mitt rum till en stol och ett sängbord. Jag har slutat äta i mitt hörn av avdelningen och får använda glas och porslin. Mina dissociativa raseriutbrott har tunnats ut och nu har jag inte haft dem på ett tag. Därför har jag nu tagit lång-permission fram till tisdag för att se om jag är reda för utskrivning på tisdag. Jag mår helt okej.
 
Jag kom hem till kaos. Katterna hade rivit ut allt, strimlat toalettpapper... Herregud. Jag orkar inte ta itu med allt, så jag skjuter det till imorgon eller måndag.
 
Olivia har varit här och vi har lagt tarotkort för varandra. Jag lär mig mer och mer. Nu är jag omgiven av magi, dofter och ljus. Och katter, massor av katter.
 
Fattas bara min älskling...
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: