Ja ä int bitter.

2012-09-19 @ 10:36:57
Oftast får jag fina kommentarer, människor som hejjar på mig, och ibland får jag kommentarer för att jag lyckats skapa en debatt. Sedan får jag kommentarer som dessa också, om än väldigt sällan,
 
"aldrig stött på någon så bortskämd som du. tycker synd om dig själv hela dagarna, kanske är det därför du inte kan sova? prova att gå ut ur din lilla buhu-stackars-mig-bubbla och göra något istället för att sitta på din feta röv och bara klaga"

Väldigt insiktsfullt, dessutom lämnade personen varken namn, mailadress eller bloggadress. Hur som helst, jag stundvis den mest bittra personen jag känner. Det finns några andra i min vänskapskrets som en smula mer bitter en mig. Hur som helst så bor alla möjliga känslor i mig, även tacksamhet. Speciellt tacksamhet.
 
Jag tror på att gnälla. Man ska gnälla så hårt och pinsamt mycket att man tillslut blir less på sig själv, vilket också gäller depression. Det är som att röka ett helt cigarettpaket på en timme . sedan är man inte så jävla sugen längre. När jag skriver så är jag sällan neutral i mitt stämningsläge så ni får hänga med i svängarna om ni vill.
 
Nu ska jag ut med Puffen en sväng.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Olivia

undrar vad den där människan skulle säga om kolon:ångnest.

WE WON'T STOP UNTIL SOMEBODY CALLS THE COPS AND EVEN THEN WE'LL START AGAIN AND JUST PRETEND THAT NOTHING EVEN HAPPENED

2012-09-19 @ 10:59:34
Postat av: Elin

den människan som skrev det verkar inte ha någon aning om hur det är att må dåligt, så den person ska inte yttra sig om nåt som den inte vet nåt om.

2012-09-19 @ 11:10:47
URL: http://soclose.blogg.se/
Postat av: mikaela

oförskämd kommentar, blir bara arg när jag läser det. En del människor vet inte hur det är att må dåligt i perioder

2012-09-19 @ 12:18:58
Postat av: Lina

Det är ju spännande hur denna personen tror sig veta hur dina dagar ser ut.

2012-09-19 @ 12:49:10
Postat av: Mina

att personen är anonym förvånar mig inte.
din blogg är idol-dyrkan på hög nivå.
säger man ett enda ord så kommer hundarna....................................

2012-09-19 @ 14:27:57
Postat av: Emmy

Men fyfan vilket jävla svin. Jag har fått liknande kommentar på min blogg också. Usch låt dessa stackars satar brinna någonstans. Kämpa på fina du och skit i kommentaren

2012-09-19 @ 20:22:27
URL: http://striped.blogg.se
Postat av: Moa

bortskämd? med vad? personen i fråga kanske ska få ha din sjukdom och dina känslor osv i några dagar så kan vi se hur mycket hen tycker det bara handlar om en "buhu-stackars-mig-bubbla". blir så förbannad på sånt här.

2012-09-23 @ 17:06:23
URL: http://dayviews.com/legobit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: