Minska stress.

2012-10-25 @ 15:43:48
52 minuter i telefon med syster igår. Kändes som en kvart. Det finns så mycket att prata om. Systerskap upphör inte för att man är ifrån varandra.
 
Idag har sovit kasst, som vanligt och när jag väl vaknade till ordentligt idag så har jag spunnit på, stressad och jagad. Jag som ska undvika stress - men på sätt och vis tycker jag om att stressa. Jag måste göra det för att fixa att gå i affärer. Jag vill känna energin pumpa genom kroppen. När jag sedan sätter mig ner i soffan så stannar allt upp på ett sådant där obehagligt sätt och jag blir bara passiv.
 
Boendestödet bad mig att sätta mig ner och ta det lugnt, men den där koppen choklad åkte ner fort. Jag till och med stressar när jag dricker kaffe eller andra drycker. Jag har många snedfyllor som beror på det.
 
Det är dags att fixa mitt hår. Ja, det blir dreads igen! Imorgon ska jag köpa hårfärg och i helgen kommer Mary fläta in dem. Kan knappt vänta!
 
Imorgon är det en speciell dag, ni får gissa varför...
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: