Kissekottarna 2 år.

2012-10-25 @ 21:57:25
 
 
 
 
Det har redan gått två år sedan fyra underbara kissekottar kom ur Wilma. Jag visste vilken jag vill ha DIREKT. Den gulfula, så söt att man måste påpeka hur ful han är för att inte dö av sockerchock. Han är mammas lilla pojke, en busig och klumpig sådan men också otroligt social och underbar. Här bor vi under ett tak. Jag, Mary, mamma Wilma, dottern Tala och sonen Mischa. Två år. Helt fantastiskt. Ser ni på den andra bilden vilket litet tryne min alldeles egna pojke har? Då höll jag honom i en hand. Nu är han en stor katt som jävlas med syrran och mamma.
 
Underbaringar.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: yolanda

awh, så himla söta!

2012-10-31 @ 12:34:34
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: