I'll be Bach.

2012-10-20 @ 17:39:01
Kunde inte sova. Katterna var överjävliga, men det var inte det som var problemet. Jag var otroligt trött men mådde illa vilket triggade igång min kräkfobi och hjärtat slog fort och hårt. Sedan kunde jag inte andas. Jag låg där och tänkte "Nu dör jag. Det är bara att acceptera, nu dör jag." Men jag dog inte. Jag upp och tog två tabletter vilket hjälpte lite men inte mycket. Någonstans somnade jag ändå, men jag vågade inte kolla på klockan. Jag har ingen aning vilken tid jag somnade, men jag spelade Nine Inch Nails album The Fragile tre gånger om innan jag slocknade.
 
Hatar sömnproblem.
 
Men det är den värsta ångesten jag haft den här veckan. Det går lite bättre nu. Jag ser färger och alla nyanser utomhus och jag kan skratta och även gråta lite.
 
Nu har vi Olivia på besök så I'll be bach.
 
 
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: