Hjälp Maria att bli utgiven!

2012-10-11 @ 20:21:00
 
 
Manuset är färdig och korrläst. Ovan ser ni bokomslaget. Min fästmö Mary vill ge ut sin bok via Vulkan och i början tänkte hon ta paketerbjudandet för 888kr men hon har inte pengar för det. Att få ge ut sin bok är en av Marys största drömmar och jag vill såklart att den ska slå in, och här kommer DU in. Vi har hittills 188kr och det saknas bara 700kr. Om det så bara är en tjuga du har att avvara så kan det vara avgörande för Mary att få sin dröm uppfylld.
 
Kontot ligger hos Swedbank och kontonumret är 8420-2,923 815 854-8
 
Så fort vi är uppe i rätt summa kommer jag annonsera det. VARJE BIDRAG RÄKNAS! Läs mer på facebook och anslut dig gärna: http://www.facebook.com/events/340876646008621/340883292674623/?ref=notif&notif_t=plan_mall_activity
 
Edit: För att få en inblick i vad boken handlar om så är detta baksidestexten:
 
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Jezzie

Vad handlar boken om?

2012-10-12 @ 11:24:26
URL: http://www.bluebaby.se
Postat av: Saari

Jezzie: Har uppdaterat inlägget och lagt till baksidestexten :)

2012-10-12 @ 12:29:25
URL: http://iamsaari.se
Postat av: Jezzie

Verkar ju skitbra!!! Ska se över ekonomin och se om jag kan hjälpa till med en slant. Hur blir det sen när ni publicerat boken? Vad kommer den att kosta och vart får man tag i den? Jag vill ha den boken!
Mvh

2012-10-14 @ 10:52:05
URL: http://www.bluebaby.se
Postat av: Maria S

Hej! Känner er inte men Har läst era bloggar länge, men kommenterar inte så ofta. Skriver själv och vet hur svårt det är att komma ut med sin bok. HAr bara publicerat mina på vulkan. Men vill gärna hjälpa till så att Maria kan få ut sin bok! Det är hon verkligen värd efter allt slit. Har inte pengar just nu, men den 25 kan jag komma med ett litet bidrag :)
Lycka till! Kram!

2012-10-14 @ 14:07:40
Postat av: yolanda

självklart! :)

lycka till ! KRAM

2012-10-16 @ 17:15:20
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/
Postat av: Anonym

"Bokfölag" som Vulkan lever på krossade drömmar och räknar med att folk som är tillräckligt desperata ska jag vända sig till dem. De tar saftigt betalt för att tycka en bok trots att det i princip inte kostar något för dem.
Om man inte får ut sin bok via ett respektabelt förlag så finns alltid alternativet att ge ut boken som en e-bok. Ni behöver inget förlag, det kostar inget och ni kan marknadsföra aggressivt istället. Folk köper hellre en billig e-bok än en dyr vulkanbok. Dessutom kan ni ju skicka runt några exemplar av e-boken till bloggare och hoppas på recensioner.
Så skulle jag gjort.

2012-10-20 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: