Uppe med tuppen.

2012-11-07 @ 09:05:00
05.30 steg jag upp för att gå på toa. Mary satt upoflugen i soffan med datorn och det enda som kom fram när jag såg henne var; Really?

Jag gjorde mina behov och la mig igen. Sedan steg jag upp 08 och det känns asbra även om jag är trött. Projekt "normalisera mitt liv" är i full gång.
 
Nu sitter jag med kaffe framför TV:n och följer nyhetsmorgon. Obama Obama Obama överallt. Av rvå hyfsat dåliga alternativ så vann åtminstone den inte lika dåliga sidan. Vi berörs tyvärr alla av detta i och med att USA faktiskt är en supermakt. Romney är typ antikrist.
 
Ikväll, mina vänner, så ska det smidas planer. Jag säger ingenting mer om det än attt det handlar om Marys bok som kommer släppas i början av december (utmärkt julklapp).
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: lotta

Åh, nu kommer jag låta sådär extremt argsint som jag alltid gör då jag ifrågasätter politiska åsikter (ej meningen!) men vad är det med obama som inte är bra, enligt dig?

2012-11-09 @ 23:22:47
URL: http://baik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: