#sdts

2012-11-10 @ 11:25:40
Jag och Maari på flygplatsen.
 
 
Första festen i Gränna.
 
 
Varma kramar!
 
 
Systrar.
 
 
Liten rage_grrl i Göteborg.
 
 
Sara och Sara.
 
 
Drömmer mig tillbaka till andra tider, Lyssnar på Dream Theater. Det var ljusår sedan... Jag kan ändå komma ihåg lilla Sara som åkte runt Sverige för att gå på konserter och träffa vänner, som fann en syster, som var så nervös och försiktig och självmedveten men mottogs väl i varma famnar.
 
Den eran är över, men personerna finns fortfarande nära mitt hjärta.
 
Jag övergav IRC men har aldrig övergivit progmetal/rocken, emellertid följde jag min brors fotspår och hittade ännu en kärlek i synthen. Som ni kanske märker har mitt utseende också förändrats en hel del... Men jag är samma Sara ändå.
 
Åh, fina minnen. Skönt att ha dem nära tillhands.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: WP

Älskar den sista bilden och dig. Punkt.

2012-11-10 @ 17:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: