Om att dumpa min terapeut.

2012-11-24 @ 20:44:20
Kära Lina, och alla andra. Jag kanske gjorde er onödigt nyfikna för just nu pallar jag inte att prata om vad som hänt angående mitt beslut, men jag kommer byta terapeut för att han gjort ett rejält snedsteg i terapin och jag har tappat förtroendet för honom. Sånt händer, tyvärr. Men jag måste lyssna på min magkänsla, det handlar ju om vad som är bäst för mig. Ni har inte missat någonting, det är bara det att jag inte väljer att berätta om alla detaljer i min öppna blogg. Jag kanske berättar mer senare, när jag vet hur saker och ting kommer bli. Även om jag är väldigt öppen i min blogg så är det här för privat och alldeles för färskt.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: mary

klokt <3

2012-11-24 @ 21:06:36
URL: http://janemary.blogg.se
Postat av: Lina

Ok! Det tycker jag låter som ett klokt beslut! Det bara lät som det var något du förklarat tidigare så jag trodde att jag hade missat ett inlägg om det, missuppfattade helt enkelt. Kämpa på, tror helt klart att du fattat rätt beslut när du känner som du gör inför detta!

Cyberkram och keep up the good work girl!!

2012-11-25 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: