Och festen var episk.

2012-11-17 @ 18:41:03
Jag tror att festen igår innehöll alla komponenter som skapar en bra fest, trots att det fälldes tårar så var det så mycket kärlek. Och det var fart. Och folk hade roligt. Nu ska jag bara orka samla mig för att städa upp skiten, det stinker öl och golven behöver torkas, disk diskas, burkar pantas, sopor och flaskor slängas samt borttappade saker som måste hittas men det hade jag räknat med.
 
En person tog oavsiktligt på sig en stövel på huvudet för att han trodde att det var en mössa. En annan låtsades spy för att skrämma bort en kille som limmade på henne. Någon annan ville övertyga alla andra om att stekta ägg var gott med ketschup till så hon lagade mat mitt i allt. Samma person fick pussas med en söt tjej. Vi fick faktiskt några jättefina presenter också. 16 började festen och slutade 12 timmar senare. Vi har lärt känna en granne och vi jammade lite. Jag är nöjd.
 
Filmer och bilder kommer sen.
 
Tack alla som kom och firade vår kärlek. Två år och varje gång jag tror att jag inte kan älska någon mer så upptäcker jag att det inte verkar finnas något tak. Två år och jag har utvecklats otroligt mycket som person, åt rätt håll, jag kan älska livet igen. Mycket tack vare henne.
 
För övrigt så händer det grejjer, riktigt häftiga grejjer, men jag ska inte säga någonting... ni får helt enkelt vänta och se!
 
 
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Y,

Härligt :D

2012-11-19 @ 15:12:00
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: