Händiga flickor!

2012-11-19 @ 16:03:55
Vårt älskade ljudsystem har visat sig vara brandfarligt, förra helgen fick vi en låda att packa ner den i och idag gjorde vi ett tappert försök. Tack jordens skapare för YOUTUBE, det var först när vi kunde kolla på den här som vi faktiskt fick ihop saker:
 
 
 
 
 
Imorgon så hämtas lådan och vi får vänta sex hela dagar innan den kommer tillbaka från resan till Belgien. De ska operera den och skicka tillbaka den. Jag kommer sakna dig under tiden, kära Bosse!
 
Idag har jag både dammsugit och torkat golven. Till min förfäran så finns det FORTFARANDE kladdiga fläckar på golvet efter spilld öl. Har man haft fest så får man ta baksidan också, antar jag.
 
Kvartersvärden var här och kollade vår frys som börjat producera snö. Det var ingen fara med den, han tryckte till något och vips var den fixad. Senare kom en man för att inspektera vår badrum som är fullständigt gräsligt. Vi kommer få en helt ny toalett samt ersättning för elektriciteten som deras maskiner kommer att dra. Jag är väldigt nöjd. Synd att det nästan tagit två år för att få bostaden att godkänna detta.
 
Imorgon har jag badgymnastik och sedan ska jag och Mary på hemligt uppdrag.
xoxo Saari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: