Fotosession.

2012-11-26 @ 10:08:00
 
 
Vi har nyss kommit in från en fotografering. Det var riktigt roligt, både fotografen och vi hade idéer så det blir nog fina bilder. Jag frågade om vi kunde få dem, och han sa att det kunde vi. Jag ska maila honom när allt hamnat i tidningen och sådär.
 
Det var så jävla kul, för vi skulle vandra längs med cykel/promenadvägen. Puffen fick akut diarré och där stod vi och såg dumma ut! Shit happens brukar man ju säga. Plask sa det bara mot marken.
 
Det är svårt att posera så att det inte ser ut som att man poserar. Jag känner mig inte bekväm framför kameran, men det kändes som en kul grej ändå. Halva min släkt som ser artikeln kommer nog undra vad tusan jag gjort med håret, men kära släktingar, det här är mode!
 
Lyssnar igenom Amanda Jenssens nya, tokbra musik.
xoxo Saari
Kommentarer
Postat av: Yolanda - "Det här är mitt privata krig"

fina bilder :)

2012-11-27 @ 06:29:29
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: